tirsdag, september 12, 2017

LITT OM PUSTEHULL!





Heia, er det en fin tirsdag?

Selv er jeg galen trøtt etter en senkveld i sofaen forran tv`n i går. -Sikkert flere som kjenner på den i dag?!! Ikke ble det særlig bedre av at jeg satte klokken en time for seint heller denne morgenen, men vi fikk i hvertfall en time ekstra søvn alle sammen! Min dag for levering og henting på skole og bhg også. Og er det en ting jeg har lært, er at å stresse hjelper helt klart ikke...





Men vi kom oss på plass i tide og jeg kan nyte en bedre frokost her på byens beste frokostplass før dagens stress tar meg igjen. I ettermiddag venter en guttebursdag, en løpetur, en playdate og klatretrening sammen med minstegutten. 

-Og innimellom skal det kjøres bil - mye bil!!




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig