onsdag, januar 11, 2017

EN BRIE & LITT KVELDSKOS





Kveldskos - Brie de Meaux med honning & fiken.



Enda en kveld og klokken har tippet over midnatt igjen, dypt nedsunket i sofaen etter et supergodt kveldsmåltid sammen bankmannen etter at barna var vel i seng. Fra julen står det ennå litt god mat igjen i kjølehjørnet, alt for god mat til at vi ikke kan kose oss litt på kveldstid!


Selv om et av mine nyttårsforsetter var og ikke spise etter kl 18 på hverdager, følte jeg at løpeturen jeg tok før barna var i seng, tillot en liten utskeielse i kveld! Dagene har gått i ett med to jobber for tiden, familie & hverdagsstress. Bloggen får lide litt under dette, men i kveld holder jeg ut til over midnatt for å se innom her en liten tur. Men nå roper sengen på meg og jeg skal få mine vel fortjente 8 timer på øyet, for i morgen har jeg fri og skal bare nyte og hente inn meg før vi kjører helg igjen.







SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig