onsdag, august 17, 2016

SCANDIC COPENHAGEN





A er en riktig så coolcat der han koser seg i den store hotellsengen!

Vårt coole og familievennlige hotell i København sist uke, Scandic Copenhagen. Et riktig storbyhotell som har alt man trenger for noen dager med storby-energi! Ligger sentralt i byen, med kort vei til Tivoli og Strøket. Rett utenfor ligger elven og langs den er det fantastiske løpemuligheter som jeg benyttet flittig på morgenen før resten av familien hadde stått opp!






Heia Lillelørdagen!

Driver å sikksakker meg gjennom min siste ferieuke for denne gangen. Det er så mye som står på plakaten før jeg skal tilbake på jobb igjen. Husmaling, hage, plantefix, weekendtur, sykdom og bhg-oppstart er noe av det som står på planen denne uken. Veldig mye hosting både på natt & dag for tiden da hele familien ser ut til å ha fått Bronkitt. Noe som påvirker nattesøvnen -og humøret til både liten og stor! Har måttet innse at Maraton-planene mine nok må ligge på is til neste år. Klarer ikke å ta igjen den tapte treningen på bare tre uker, så nå satser jeg på å løpe en mil istedet. Sånn bare for at all treningen denne våren ikke skal være bortkastet!





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig