tirsdag, august 11, 2015

EGO-TUESDAY






Litt pix fra terrassen vår. Pergolaen bygde vi sist sommer og den er vi så fornøyd med.
Bordet med sement-plate har jeg selv støpt etter en modell av et vanlig bord, kjøpt
på IKEA. 



Bord, made by me!!



Vi er tilbake i hjemmbyen igjen og hverdagen nærmer seg.

Denne tirsdagen vinket jeg barna farvel i bhgn etter snart fem uker hjemme denne sommeren. Foruten det dårlige sommerværet har det vært en utrolig fin sommer og jeg føler meg akkurat som jeg har gjort hver sommer helt siden barna kom til, lykkelig men helt utslitt!

Å være partyfixer 24-nonstopp tar helt klart på!!

Jeg tror faktisk barna synes det var godt å få komme tilbake i bhgn. Noen timer hver dag, tilbake i bhg uten mamma & pappa tror jeg de synes er helt supert! Særlig ute ved kysten går adrenalinpumpa på høygir. Nede ved sjøen, på båten eller ved hytta er vi hele tiden omgitt av vann. Vann & små barn er lik en dårlig kombinasjon, spør du meg! Veldig slitsomt for en tigermamma. Derfor puster jeg litt lettere nå som vi er tilbake i byen igjen og laaangt fra vann!

Men i dag kan jeg puste ut. Drikke en latte ute på terrassen, trene og bare nyte uten en konstant klump i magen som har vært der i snart fem uker nå...

Flere som har det sånn?


KOZ





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig