søndag, februar 09, 2014

A MOTHERS DAY





Se så fine morsdagsgaver jeg fikk i morges da jeg våknet!



GRATULERE med dagen til alle fine mammaer der ute!!



Akkurat nå står jeg i kjøkkenet og steker på en kalkunstek som vi skal ha med ned til mine foreldre etterpå da vi skal spise morsdags-middag der. Jeg ble virkelig overrasket da jeg ble vekket i morges av tre fine gutter med gaver, klemmer og konfekt til morsdagen på sengen:))
Så gikk vi ned og spiste søndagsfrokost med varme rundstykker, juice og latte, og etterpå dro vi ut på årets første skøyte tur. Første gangen for Cornelius;) så det ble egentlig mer gøy å spillel litt fotball på banen ved siden av! 
Snille svigermor hadde disket opp med nystekte vaffler og jordbærsylt da vi kom inn igjen. Kan en morsdag bli noe bedre?!!

Håper alle dere supre mammaer der ute får en finfin søndag!






Nå skal jeg kose meg med dette mens barna sover litt & bankmannen pakker bilen klar til neste runde!


koz




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig